Реклама на маршрутках

Реклама на маршрутках
Реклама на маршрутках2021-04-06T16:02:12+02:00

ЗАБРЕНДОВАНО МАРШРУТОК С 1991

    НАШИМИ КЛІЄНТАМИ ВЖЕ СТАЛИ ПОНАД 700 КОМПАНІЙ

    Invalid WP Real Media Library ID encountered.
    Дізнатися вартість
    Реклама на маршрутках

    Зовнішня реклама є одним із найбільш ефективних інструментів для просування товарів та послуг. Вона враховує основні фактори, необхідні для залучення широкої аудиторії, привертання уваги і запам’ятовування. Для її розміщення використовують як статичні, так і динамічні носії, які демонструються у місцях, де щодня буває багато перехожих. Розробляючи маркетингову стратегію, варто враховувати ефективність громадського транспорту як засобу залучення нових клієнтів.

    Реклама на маршрутках передбачає розміщення повідомлень, що виділяють переваги конкретного товару або послуги, просувають бренд, повідомляють про акції, розпродаж зовні або всередині транспортного засобу. Для цього використовують плівку-самоклейку. Оголошення складається з короткого тексту, що виділяє сутність яскравої, влучно підібраної картинки, логотипу компанії, посилань на сторінки у соціальних мережах, інших контактів.

    Основні переваги

    Маршрутка — найбільш поширений громадський транспорт, яким щодня користуються сотні людей. Для брендування можна використовувати також невеликі рейсові автобуси, які курсують не лише по місту, але й за його межами. Маршрути проходять через центральну частину мегаполісу чи невеликого містечка, охоплюють спальні райони, вулиці біля великих торгівель-розважальних центрів. Отже, рекламні повідомлення на таких автобусах привертають увагу дуже широкої аудиторії.

    Представники різних компаній, незалежно від виду діяльності, часто обирають маршрутні таксі для своєї маркетингової кампанії. Все тому, що динамічні, яскраві повідомлення привертають більше уваги, ніж статичні. Завдяки порівняно невисокій вартості, можливості швидкого старту й широкого охоплення, така реклама завжди є ефективною.

    Серед основних переваг варто виділити такі:

    • висока частота контактів з потенційними клієнтами. Маршрутка — найпопулярніший варіант громадського транспорту, на якому можна дістатися туди, куди не ходять трамваї та тролейбуси, наприклад, у віддалені райони міста. Щоденно вона перевозить дуже багато пасажирів;
    • оригінальність рекламного повідомлення. Воно приверне увагу і запам’ятається, лише якщо використовувати короткі, лаконічні, але влучні вислови, підбирати яскраві, привабливі зображення. Цим займаються професійні дизайнери;
    • довгий контакт з цільовою аудиторією. Рекламу можна розміщувати не лише зовні, але й всередині маршрутного таксі. Тоді людина бачитиме її увесь час, доки їхатиме до місця призначення. Навіть 5–10 хвилин буває достатньо, аби потенційний клієнт запам’ятав назву магазину чи навіть записав контакти компанії;
    • залучення великої кількості потенційних клієнтів. Більшість маршруток їздять багатолюдними вулицями, тому за умови яскравого, привабливого оформлення неодмінно привертають увагу перехожих. Містом вони рухаються зазвичай із невеликою швидкістю, тому людина встигає не лише побачити, але й запам’ятати рекламне повідомлення.

    Важливою перевагою також є індивідуальний підхід у розробці стратегії просування. Можна обрати маршрути, які найбільше підходять для реклами конкретних товарів або послуг. Наприклад, є таксі, якими частіше користуються студенти, бо вони проходять повз навчальних закладів. Інші більш популярні серед пенсіонерів, людей похилого віку. Ті, що їздять у центральні райони, до торговельно-розважальних центрів, більш популярні серед молоді.

    Є реклама, для розміщення якої не просто бажано, а необхідно використовувати маршрутки. Це інформація, що найбільше привертає увагу споживачів — робота за кордоном, актуальні вакансії, послуги з видачі кредитів, дані про святкові заходи, знижки та акції.

    Реклама на маршрутках завжди ефективна, тому що ненав’язливо надає інформацію споживачеві. Зазвичай людей дратують чисельні ролики на радіо й телебаченні, які переривають передачу чи музику, змушують мимоволі слухати, дивитися. Рекламне повідомлення на транспорті демонструється саме собою, при цьому потенційний споживач спокійно займається звичними справами.

    Брендування маршрутних таксі — вигідна послуга для будь-якої компанії, що розробляє маркетингову стратегію та планує широке просування власних товарів чи послуг, рекламування бренду. Замовити її можна в нашій компанії. Ми займаємося підготовкою і розміщенням рекламних оголошень на маршрутках Києва та по всій Україні.

    Ключові особливості

    Реклама в маршрутках розміщується в різних місцях:

    • всередині салону. Для цього використовуються ламіновані плакати або спеціальні прозорі кишені з пластику. Важливо вішати оголошення так, що вони знаходились на рівні очей людини, коли та сидить або стоїть;
    • на бортах транспорту з боків. Найефективніше обирати для цієї мети великі та місткі маршрутні таксі, де площа розміщення реклами вийде широкою. Тоді вона гарантовано привертатиме увагу перехожих на вулиці і навіть викликатиме повагу до бренду, зарекомендує його як престижний;
    • на задніх бортах. Ці оголошення спрямовані на проїжджу частину — а саме їх переглядають водії інших транспортних засобів і пасажири, які їздять зустрічними, перехресними маршрутами;
    • повне брендування з розміщенням інформації на вікнах, дверях, колесах. Використовується для привернення уваги дуже великої частини населення, включаючи інших водіїв та перехожих;
    • на спинках сидіння. Для цього використовують ламіновані плакати формату А4 або А5. Вони можуть розміщатися на кожному сидінні або у шахматному порядку.

    Зовнішня і внутрішня реклама мають свої переваги. Перша привертає більше уваги, адже завжди робиться максимально привабливою та яскравою. Але такий варіант обирають компанії, що виділили гарний бюджет на просування, бо ціна цієї послуги не буде дешева. Треба сплатити не лише безпосередньо за розробку макету і виготовлення плівки для брендування, але й за оренду транспортного засобу. Зазвичай вона надається відразу на кілька місяців.

    Та в той же час контакт зовнішньої реклами та споживача виходить не дуже довгим, попри динамічність і охоплення широкої аудиторії. Досягти більш повної взаємодії виходить завдяки оголошенням всередині транспортного засобу. Їх людина спостерігає протягом усієї дороги. І в той же час внутрішнє розміщення має недолік, пов’язаний з великою конкуренцією. Одне повідомлення може просто загубитися серед розмаїття інших.

    Для рекламних оголошень також використовуються стенди, які кріпляться на спеціальних панелях за водієм і над склом. Стікери, де друкується інформація для просування, — це односторонні постери, при виготовленні яких задіюють кольоровий друк і ламінацію. Такі вироби кріплять на двосторонній скотч. Зазвичай вони робляться у стандартних форматах А4 або А5, хоча можна обирати й інші.

    Будь-які повідомлення на маршрутних таксі повинні розміщатися згідно правил та вимог безпеки дорожнього руху. Попередньо брендування узгоджується з власником транспорту, але після отримання його згоди письмові дозволи не потрібні.

    Гарантія і якість

    Ми використовуємо запатентовану технологію захист широкоформатного друку INK-Protect. Така технологія забезпечується за рахунок багатокомпонентного спеціального захисного складу I-Protect™, який наноситься на поверхню друкованої продукції по технології Ink-PROTECT™ з метою її захисту. Для прикладу покажемо захист тенту від вигорання (UV-випромінювання), механічного зносу і хімічного впливу.

    Дана технологія дозволяє наносити захисний шар поверх плівки. Це значно збільшує термін служби плівки.

    Погодження про нанесення матеріалів на наземний транспорт, на предмет безпеки з владою служб ДАІ МВС України, у вигляді дозволу прийнято та скасовано кілька років тому. Тому у вас не виникнуть які-небудь проблеми з органами влади та їх структурними підрозділами. Компанія PRIISK GROUP врегулює всі питання, пред’явивши необхідні дозволи і документи на використання реклами на маршрутках в окремо взятому місті.

    Виготовлення зовнішньої реклами розміщення її на будь-якому громадському або наземному транспорті в Україні можливе у всіх обласних центрах та інших містах країни. На відміну від громадського кошти, такого, як муніципальний тролейбус, автобус, трамвай, матеріали на маршрутках розміщуються набагато швидше, чому сприяє менша площа обклеювання та додаткові витрати часу, які необхідні для узгодження дизайнерського сюжету в першу чергу на авто муніципальної власності.

    PRIISK GROUP також надає послуги з розробки 2D і 3D дизайну, створення якісного та інформативного сюжету, для кращої воспринимаемости. Тому розміщення носіїв на маршрутних автобусах у Києві та інших містах України стало ще більш доступним. Подбайте про кращому просування вашого бренду або послуг.

    МОЖЛИВО, ВАС ТАК САМО ЗАЦІКАВЛЯТЬ ІНШІ ВИДИ РЕКЛАМИ

    Реклама на тролейбусах

    Реклама на тролейбусах

    Реклама на автобусах

    Реклама на автобусах

    Реклама на вантажному транспорті

    Вантажний транспорт